wishlist εγγραφήσύνδεση
Τηλέφωνο επικοινωνίας 28920 31658
Έχετε  0  προϊόντα
αξίας  0,00€

Κατηγορίες

Συχνές Ερωτήσεις

Πως μπορώ να παραγγείλω?

Υπάρχουν δύο (2) τρόποι με τους οποίους μπορείτε να κάνετε την παραγγελίας σας:
1. Πραγματοποίηση και ολοκλήρωση της παραγγελίας σας μέσω του site μας, συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο site, περιηγηθείτε και βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, προσθέστε τα προϊόντα στο καλάθι σας και ολοκληρώστε την αγορά σας δίνοντας τα απαραίτητα στοιχεία που σας ζητούνται.
2. Ή καλέστε στο 28920 31658 και δώστε την παραγγελίας σας τηλεφωνικά.

Οι συνάδελφοι από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών internet θα χαρούν να σας εξυπηρετήσουν.
Ώρες λειτουργίας τηλεφωνικού κέντρου Δευτέρα - Σάββατο 09:00 – 20:00

Πως μπορώ να πληρώσω?

1. Με αντικαταβολή: Κάντε την παραγγελία σας μέσω του site και εξοφλήστε την κατά την παράδοση της στο χώρο σας. Η αντικαταβολή γίνεται μόνο με μετρητά και για ποσά έως 1.500€. Για παραγγελίες μεγαλύτερες των 900€ υπάρχει περίπτωση να ζητηθεί προκαταβολή το 30% της συνολικής αξίας της παραγγελίας ιδιαίτερα αν πρόκειται για προϊόντα που απαιτούν παραγγελία από προμηθευτή. Για όλες τις παραγγελίες με αντικαταβολή ακολουθεί τηλεφωνική επιβεβαίωση.
2. Με Paypal: Το Paypal αποτελεί τον πιο διαδεδομένο τρόπο ασφαλών πληρωμών στο Internet (paypal.com). Μπορείτε να δημιουργήσετε λογαριασμό στο paypal συνδέοντας τον τραπεζικό σας λογαριασμό ή την πιστωτική σας κάρτα. Έχοντας λογαριασμό paypal μπορείτε να κάνετε τις πληρωμές σας, με ταχύτητα και ασφάλεια.td>
3. Με τραπεζική κατάθεση: Κάντε την παραγγελία σας σε έναν από τους συναδέλφους του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών internet τηλεφωνικά στο 28920 31658, ενημερωθείτε για τους λογαριασμούς των συνεργαζόμενων τραπεζών, καταθέστε το ποσό που αντιστοιχεί στην αγορά σας και αποστείλετε το καταθετήριο σας με φαξ στο 28920 31043. Συνεργαζόμενες τράπεζες: Εθνική Τράπεζα Της Ελλάδος.

Πως μπορώ να παραλάβω?

Υπάρχουν τρείς (3) τρόποι με τους οποίους μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελίας σας:
1. Με εταιρία Courier Acs: Ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής για αγορές άνω των 100€ . Για παραγγελίες κάτω των 100€ υπάρχει χρέωση μεταφορικών αξίας 2,40€ μέχρι 2 κιλά.(Οι παραπάνω χρεώσεις δεν ισχύουν για τις δυσπρόσιτες περιοχές) Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στην ενότητα «Τρόποι Αποστολής & Χρεώσεις»
2. Με μεταφορική εταιρία: Σε επιλεγμένα ή πολύ βαριά προϊόντα του καταστήματός μας όπου θα υπάρχει η παραπάνω εικόνα (Αποστολή με μεταφορική εταιρία) τα έξοδα της αποστολής θα επιβαρύνουν τον πελάτη. Η επιλογή της Μεταφορικής εταιρίας γίνεται από τον πελάτη. Η εταιρία μας συσκευάζει και μεταφέρει τα προϊόντα στα γραφεία της μεταφορικής εταιρίας που έχει επιλέξει ο πελάτης (Αθήνα & Ηράκλειο Κρήτης) χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Με αυτό τον τρόπο αποστολής δεν ισχύει η πληρωμή με αντικαταβολή. Μόνο πληρωμή με πιστωτική κάρτα ή έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό (Εθνικής τράπεζας).
3. Παραλαβή από το κατάστημα
Εάν επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημά μας, μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας και κατόπιν να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας για να μάθετε πως μπορείτε να παραλάβετε το προϊόν από τις εγκαταστάσεις μας.

Το χρονικό διάστημα παράδοσης με ACS Courier είναι από 1 έως 2 εργάσιμες ημέρες ενώ σε δυσπρόσιτες περιοχές είναι από 2 έως 5 εργάσιμες ημέρες.Με μεταφορική εταιρία ο χρόνος παράδοσης στην έδρα της μεταφορικής εταιρείας είναι από 1 έως 5 εργάσιμες ημέρες.Αυτό ισχύει μόνο για τα προϊόντα που φέρουν τη σήμανση ’’Διαθέσιμο’’, για τα προϊόντα που φέρουν τη σήμανση “Προιόν σε αναμονή” ο χρόνος παράδοσης ποικίλει σε κάθε προιόν και σε αυτήν την περίπτωση ερχόμαστε σε εποικινωνία μαζί σας ώστε να σας ενημερώσουμε σχετικά με τον χρόνο παράδοσης του προιόντος.

Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω για να ολοκληρώσω μια παραγγελία?

Η ολοκλήρωση μιας παραγγελίας είναι μια πολύ απλή διαδικασία, αρχικά συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, περιηγηθείτε στο site και επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, και προσθέστε τα στο καλάθι σας.

Μόλις ολοκληρώσετε τις επιλογές σας και προσθέσετε τα ήδη που σας ενδιαφέρουν στο καλάθι σας πατήστε στο μεγάλο πορτοκαλί κουμπί στο επάνω δεξιά μέρος που φέρει την εικόνα ενός καλαθιού αγορών, αμέσως θα σας εμφανιστεί η σελίδα με όλα τα προϊόντα που περιέχει το καλάθι σας.

Αν θέλετε να τροποποιήσετε ποσότητες ή να αφαιρέσετε κάποια προϊόντα μπορείτε να τα κάνετε από τα αντίστοιχα κουμπιά διπλά από το κάθε είδος.

Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε στο κεντρικές κατηγορίες προϊόντων του site ή ξεχάσατε να προσθέσετε κάποιο είδος στο καλάθι σας επιστρέψτε στο αρχικό μενού. Αν σε αυτό το σημείο είσαστε έτοιμος να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας πατήστε στο κουμπί “Ολοκλήρωση παραγγελίας”.

Η επομένη σελίδα θα σας ζητήσει να συνδεθείτε αν δεν είσαστε ήδη συνδεδεμένος ή να δημιουργήσετε ένα νέο λογαριασμό αν δεν το έχετε ήδη κάνει.Μετά τη συμπλήρωση των στοιχείων σας πατήστε την ένδειξη «συνδεθείτε» ή «συνέχεια» και συνεχίστε επιλέγοντας τρόπο αποστολής και διεύθηνση αποστολής “προχωρήστε στην επιλογή τρόπου πληρωμής”.

Επιλέξτε μεταξύ πιστωτικής κάρτας ή αντικαταβολής και αν επιθυμείτε απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο (για εταιρίες και ελευθέρους επαγγελματίες). Συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία που σας ζητούνται όπως για παράδειγμα για την πιστωτική κάρτα το CCV (είναι ο αριθμός που θα βρείτε στο πίσω μέρος της κάρτας σας στο δεξί άκρο) και τις δόσεις.

Απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορέσετε να κάνετε δόσεις είναι η κάρτα σας να συμμετέχει σε πρόγραμμα δόσεων και το ποσό της δόσης σας να είναι 15€ το ελάχιστο (για παραγγελίες από 100€ και άνω προσφέρονται 6 άτοκες δόσεις ). Μετά την συμπλήρωση των στοιχείων πατήστε στο κουμπί προχωρήστε στην επιλογή ”επιβεβαώση και αποδοχή”.

Εαν υπάρχει κάτι που θέλετε να μας επισυμάνετε μπορείτε να το αναφέρεται στις παρατηρήσεις.

Ελέγξτε τα στοιχεία που έχετε εισάγει και πατήστε στο κουμπί “ολοκλήρωση παραγγελίας”.

Η επομένη οθόνη σας δείχνει λεπτομέρειες σχετικά με την παραγγελίας σας όπως ο κωδικός της καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας μαζί μας σε περίπτωση που επιθυμείτε να διευκρινίσετε ή να ρωτήσετε κάτι.

Πως μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία?

Σε περίπτωση που επιθυμείτε την ακύρωση μιας παραγγελίας θα πρέπει να αποστείλετε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@toolspro.gr, με τα στοιχεία της παραγγελίας σας και την επιθυμία σας για την ακύρωση της.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε οποιανδήποτε ερώτηση ή διευκρίνιση οι συνάδελφοι του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών internet θα χαρούν να σας εξυπηρετήσουν στο 28920 31658. Ώρες λειτουργίας τηλεφωνικού κέντρου Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 – 20:00.

Πως μπορώ να γνωρίζω τι υπάρχει διαθέσιμο?

Όλα τα προϊόντα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα φέρουν σήμανση διαθεσιμότητας η οποία μπορεί να έχει τους ακόλουθους δύο (2) χαρακτηρισμούς:

Διαθέσιμο: Το προϊόν με την σήμανση αυτή είναι διαθέσιμο στις αποθήκες μας για άμεση αποστολή.

Προιόν σε αναμονή: Τα προϊόντα αυτά θα παραδοθούν μέσα στις επόμενες ημέρες στις αποθήκες μας και εμείς με τη σειρά μας θα σας ειδοποιήσουμε για να τακτοποιήσουμε τις λεπτομέρειες της παράδοσης σας. Οι παραδόσεις σε αυτά τα ήδη γίνονται σε όσες περιπτώσεις δημιουργείται η ανάγκη με αυστηρή σειρά προτεραιότητας παραγγελιών.

Επιλέγοντας το κατάλληλο προϊόν?

Η επιλογή του κατάλληλου προϊόντος δεν είναι πάντα μια εύκολη υπόθεση και για τον λόγο αυτό σε πολλά προϊόντα θα βρείτε τις ακόλουθες σημάνσεις για να σας βοηθήσουν να επιλέξετε πιο εύκολα το προϊόν που σας ταιριάζει καλύτερα:

Παζάρεψε το: Σε κάθε προιόν που φέρει αυτή την σήμανση έχει διαμορφωθεί μια ειδική έκπτωση όπου θα έχετε την δυνατότητα να αγοράσετε το προιόν σε χαμηλότερη τιμή απο την αναγραφόμενη αρκεί να πατήσετε τη σήμανση “Παζάρεψε το”

Best seller: Δείτε τι προϊόντα αγόρασαν οι επισκέπτες του site μας εμπνευστείτε και κάντε τις επιλογές που σας ταιριάζουν καλυτέρα.

Νέα προιόντα (New): Επιλεγμένα προϊόντα από τις νέες αφίξεις στο Toolspro για να βλέπετε πρώτοι ότι καινούργιο κυκλοφορεί στην αγορά.

Web offers: Με την σήμανση αυτή μπορείτε να δείτε προιόντα τα οποία είναι σε προσφορά.

Stock: Με αυτή την σήμανση χαρακτηρίζουμε όλα τα προϊόντα τα οποία μπορείτε να αγοράσετε σε ιδιαίτερα προνομιακή τιμή εν συγκρίσει με την τιμή λιανικής.

Shop by Brand

Με το τρόπο αναζήτησης προϊόντων shop by brand μπορείτε να δείτε όλα τα προιόντα που προσφέρει η αγαπημένη σας μάρκα και να εξοπλιστείτε ανάλογα.

Σε κάθε κατηγορία προιόντων έχουν τοποθετηθεί φίλτρα με τους κατασκευαστές έτσι ώστε να σας εμφανίζει όποιον κατασκευαστή εσείς έχετε επιλέξει και τα προϊόντα που αυτά διατίθενται.

Όπως επίσης μπορείτε εσείς να διαμορφώσεται την τιμή στα μέτρα σας!

Χρήσιμα εργαλεία που κάνουν τις αγορές πιο εύκολες

Οι ηλεκτρονικές σας αγορές μπορούν να είναι πολύ εύκολες και ξεκούραστες και να σας παρουσιάσουν αυτά που πραγματικά σας ενδιαφέρουν και να σας βοηθήσουν να θυμάστε αυτά που σας άρεσαν. Για τους λόγους αυτούς έχουμε δημιουργήσει ορισμένα εργαλεία που θα κάνουν τις αγορές σας "παιχνίδι".

Σύγκριση προϊόντων: Εάν θέλετε να συγκρίνετε από 2 έως 6 προϊόντα της ίδιας κατηγορίας μπορείτε πολύ απλά να επιλέξετε με ένα τικ στο κάτω δεξιά μέρος του κάθε προϊόντος αυτά που σας ενδιαφέρουν και στην συνέχεια να πατήσετε το κουμπί "Σύγκριση προϊόντων" που θα βρείτε στο πάνω μέρος της εκάστοτε κατηγορίας.

Εμφάνιση προϊόντων: Κάθε φορά που βρίσκεστε σε μια κατηγορία μέσα και βλέπετε την λίστα των προϊόντων είναι προεπιλεγμένη η εμφάνιση 15 προϊόντων. Εάν η σύνδεση σας το επιτρέπει και σας εξυπηρετεί μπορείτε να δείτε με μια ματιά όλα τα διαθέσιμα προϊόντα της κατηγορίας, απλά κάνοντας κλικ στην λίστα επιλογών της εμφάνισης (9/ 15/ 30 προιόντα ανα σελίδα) που θα βρείτε στο πάνω δεξί μέρος της λίστα των προϊόντων.

Wish List: Η wish list είναι ο χώρος όπου κάνοντας login στο site, μπορείτε να προσθέσετε προϊόντα που σας ενδιαφέρουν αλλά δεν επιθυμείτε να προχωρήσετε άμεσα στην αγορά τους. Από εκεί μπορείτε να παρακολουθείτε τις τιμές και την διαθεσιμότητα των προϊόντων μέχρι την στιγμή που θα επιλέξετε να προχωρήσετε στην αγορά τους. Το κουμπί προσθήκη στη wish list βρίσκεται στην εσωτερική σελίδα κάθε προϊόντος δίπλα από την φωτογραφία του είδους.

Σας προτείνουμε: Εδώ θα βρείτε τα προιόντα που σας προτείνουμε να δείτε τα οποία προιόντα είναι νέες παραλαβές είτε προιόντα που αξίζουν να τα αγοράσετε.

Σας συμφέρουν: Επιλεγμένα προϊόντα από εμάς που σας συμφέρουν να τα αγοράσετε στις καλύτερες τιμές της αγοράς. (Τα προιόντα αυτά ελέγχονται καθημερινά ώστε να σας εξασφαλίζουμε την καλύτερη τιμή της αγοράς)

Πως μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό στο site?

Απαραίτητη προϋπόθεση για την πραγματοποίηση των αγορών σας είναι η δημιουργία ενός λογαριασμού στο site μας. Για να δημιουργήσετε λογαριασμό θα πρέπει να πάτε είτε στο πάνω δεξιά μέρος είτε στο κάτω δεξιά μέρος οποιασδήποτε σελίδας του www.toolspro.gr στην ένδειξη «Εγγραφή»

Αμέσως θα μεταφερθείτε σε μια σελίδα με μια απλή φόρμα εισαγωγής στοιχείων την οποία θα πρέπει να συμπληρώσετε.

Εκεί θα πρέπει να εισάγετε την προσφώνηση, το όνομα και το επίθετο σας και να συμπληρώσετε μια έγκυρη διεύθυνση e-mail ώστε να μπορείτε να λαμβάνετε χρήσιμα e-mail από το σύστημά μας όπως ειδοποιήσεις και οδηγίες ανάκτησης κωδικών που θα είναι απαραίτητο για την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας.

Επιπλέον θα πρέπει να δώσετε ένα «συνθηματικό» password που θα αποτελείται από μικρά - πεζά λατινικά γράμματα ή σύμβολα ή αριθμούς ή συνδυασμό όλων αυτών.

Στην επόμενη γραμμή θα χρειαστεί να πληκτρολογήσετε ξανά το επιθυμητό password ώστε το σύστημα να επαληθεύσει ότι αυτός είναι ο κωδικός που θέλετε και δεν έχει γίνει λάθος.

Τέλος αφού πατήσετε την ένδειξη «εγγραφή » ο λογαριασμός σας θα είναι έτοιμος, η διαδικασία αυτή γίνεται για μια και μόνο φορά.

Πως μπορώ να κάνω ανάκτηση του κωδικού πρόσβασης?

Ξεχάσατε το password σας? Μπορείτε πολύ εύκολα να αποκτήσετε καινούργιο. Πατήστε στην ένδειξη «Σύνδεση».
Στη σελίδα που θα εμφανιστεί πατήστε την επιλογή «ξεχάσατε των κωδικό σας?». Πατώντας σε αυτήν την επιλογή θα σας μεταφέρει στην σελίδα ανάκτησης κωδικού όπου θα πρέπει να καταχωρήσετε το e-mail.Τέλος πατήστε το κουμπί “αποστολή”. Μέσα σε λίγα λεπτά θα σας αποσταλεί στο e-mail το οποίο δηλώσατε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα που θα σας δώσει ένα νέο password. Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε τον κωδικό αυτό συνδεθείτε στο site με τον νέο password που σας δόθηκε και κατόπιν κάντε την αλλαγή του κωδικού από την διαχείριση του λογαριασμού σας.

Πως μπορώ να συνδεθώ στο λογαριασμό μου?

Για να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, πατήστε το κουμπί Σύνδεση που βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος είτε στο κάτω δεξία μέρος της σελίδας, συμπληρώστε το e-mail/username και το password σας στα αντίστοιχα πεδία και πατήστε το κουμπί συνδεθείτε ακριβώς από κάτω.

Πως μπορώ να λαμβάνω ενημερώσεις για το site, τα προϊόντα, τις προσφορές?

Πολύ γρήγορα και πολύ εύκολα, απλά πατήστε στο κουμπί newsletter που βρίσκεται στο κάτω δεξιά μέρος της σελίδας, γράψτε το email σας στο αντίστοιχο πεδίο. Πατήστε στο κουμπί αποστολή και είσαστε έτοιμοι, από εκείνη την στιγμή θα λαμβάνεται όλες τις ενημερώσεις τις οποίες στέλνουμε για ότι αφορά το site μας τα προϊόντα και τις προσφορές.

Αν αγοράσω ή μου κάνουν δώρο ένα προϊόν για το οποίο άλλαξα γνώμη τι κάνω?

Για να μπορέσουμε άμεσα να δώσουμε λύση στο πρόβλημα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός 2 ημερών από την παραλαβή σας αποστέλλοντας μας ένα mail από την φόρμα επικοινωνίας στην ενότητα “Επικοινωνία” ή καλώντας μας στο 28920 31658.

Οι συνάδελφοι από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών internet θα χαρούν να σας εξυπηρετήσουν. Ώρες λειτουργίας τηλεφωνικού κέντρου Δευτέρα - Σάββατο 09:00 - 20:00. Για επιπλέον πληροφορίες και για την πολιτική επιστροφών της εταιρίας για περιπτώσεις αλλαγής γνώμης του πελάτη επισκεφθείτε την ενότητα “Πολιτική επιστροφών”.

Αν αγοράσω ένα προϊόν και ανακαλύψω ότι δεν δουλεύει σωστά τι κάνω?

Για να μπορέσουμε άμεσα να δώσουμε λύση στο πρόβλημα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός 2 ημερών από την παραλαβή σας αποστέλλοντας μας ένα mail από την φόρμα επικοινωνίας στην ενότητα “Επικοινωνία” ή καλώντας μας στο 28920 31658.

Οι συνάδελφοι από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών internet θα χαρούν να σας εξυπηρετήσουν. Ώρες λειτουργίας τηλεφωνικού κέντρου Δευτέρα - Σάββατο 09:00 - 20:00. Για επιπλέον πληροφορίες και για την πολιτική επιστροφών της εταιρίας για προϊόντα που θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση παρακαλούμε επισκεφθείτε την ενότητα “Πολιτική επιστροφών”.

Αν χρειαστώ service για ένα είδος που αγόρασα παλαιοτέρα τι κάνω?

Για να μπορέσουμε άμεσα να βοηθήσουμε στο πρόβλημα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αποστέλλοντας μας ένα mail από την φόρμα επικοινωνίας στην κατηγορία επικοινωνία ή καλώντας μας στο 28920 31658.

Οι συνάδελφοι από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών internet θα χαρούν να σας εξυπηρετήσουν.
Ώρες λειτουργίας τηλεφωνικού κέντρου Δευτέρα - Σάββατο 09:00 – 20:00.
-------------------------------------------------- asp_pgletID = 36, ExecTime = 0 milliseconds -------------------------------------------------- asp_pgletID = 40, ExecTime = 109,8633 milliseconds -------------------------------------------------- asp_pgletID = 41, ExecTime = 30,76172 milliseconds -------------------------------------------------- asp_pgletID = 120, ExecTime = 0 milliseconds -------------------------------------------------- asp_pgletID = 83, ExecTime = 0 milliseconds -------------------------------------------------- asp_pgletID = 82, ExecTime = 0 milliseconds -------------------------------------------------- asp_pgletID = 70, ExecTime = 1453,125 milliseconds -------------------------------------------------- asp_pgletID = 109, ExecTime = 16,11328 milliseconds --------------------------------------------------
Total ExecTime = 1641,113 milliseconds